Тема.
Контрольна робота № 1. з літературного читання.
Аудіювання.
2клас
У
2 класi учням пропонують текст з 140-160 слiв i 8 тестових завдань, з яких 4
завдання закритого типу з вибором 1 правильної відповіді серед 3 пропонованих
варіантів по 1 б.
і
4 завдання відкритого типу по 2 б до нього
Мета:
перевірити вміння дітей сприймати на слух не-знайомий текст, розуміти його
зміст, виділяти головну думку та головних героїв, запам’ятовувати
послідов-ність подій та правильно відповідати на запитання за змістом тексту.
ХІД
УРОКУ
I.Організаційний момент
II.Оголошення теми та мети уроку
III.Перевірка аудіативних умінь
ЇЖАКОВА РАЙДУГА
1.Підготовка до
слухання тексту
—Послухайте оповідання і
здогадайтеся, чому воно так нази-вається.
2.Словникова
робота
Припускати
— збільшувати швидкість; лити.
Чутка
— звістка, повідомлення про когось, щось.
Злива
— дуже сильний дощ.
Принишкнути
— перестати рухатися і видавати звуки;
завмерти. Лишенько (пестливе до лихо) — обставина, подія, що викликає
страж-дання; горе, біда.
3.Слухання
тексту
Вийшов з лісу їжак — лугом-полем бродити.
А тут раптом дощ припустив. Наче з відра линув. Не дощ, а домисько.
Справжня тобі злива. Припустив — не перестає.
Їжакові нікуди дітися. Згорнувся клубочком, принишк. Треба якось
перебути, перечекати.
Та раптовий дощ як з’явився, так і скінчився. Сонце в небі заграло. Ще
яскравіше стало. А на їжакових голках дощинки так і лишилися, мов приросли.
А в тих краплях-дощинках райдуга
спалахнула. Усіма кольорами грає, міниться.
Усіма барвами переливається.
Іде їжак — райдугу несе.
І рознесли чутку сороки:
—Їжак райдугу спіймав! Їжак райдугу
вполював!
З-під куща вискочив заєць:
—І справді...
Вибігла лисиця з нори:
—Ой, лишенько...
Глянула білка з дупла:
—Так-так...
А їжак і вухом не веде. Мовби і не чує, що звірі з його райдуги дивуються.
(130слів) (За М. Сингаївським).
4.Перевірка прослуханого за питаннями
1)Куди вийшов
їжак побродити?
а)Лісом;
б)полем-лугом.
в)полем
2)Що трапилося з
їжаком?
а)Потрапив під зливу;
б)знайшов яблуко.
в)зустрів вовка.
3)Їжак ніс на
собі:
а)яблуко;
б)райдугу.
в)грибок.
4)Хто розніс по
лісу чутку, що їжак райдугу спіймав?
а)Сорока;
б)зозуля.
в)дятел
5)Встановіть
послідовність
В якій послідовності зустрівся
їжачок із звірами після дощу





6)З чим порівнює
автор дощ?
Не дощ, а ... ----------------------------------------------------------------------------
7)Як поводився
їжак кали почув, що звірі говорили, що він райдугу несе?
А їжак
----------------------------------------------------------------------------------------------
8)Підкресли
слова які описують дощ
Лагідний, теплий, злива, дрібний,
наче з відра.
Підсумок
уроку
Прізвище
учня --------------------------------------- Оцінка --------------
4.Перевірка
прослуханого за питаннями
1)Куди вийшов
їжак побродити?
а)Лісом;
б)полем-лугом.
в)полем
2)Що трапилося з
їжаком?
а)Потрапив під зливу;
б)знайшов яблуко.
в)зустрів вовка.
3)Їжак ніс на
собі:
а)яблуко;
б)райдугу.
в)грибок.
4)Хто розніс по
лісу чутку, що їжак райдугу спіймав?
а)Сорока;
б)зозуля.
в)дятел
5)Встановіть
послідовність
В якій послідовності зустрівся
їжачок із звірами після дощу





6)З чим порівнює
автор дощ?
Не дощ, а ...
----------------------------------------------------------------------------
7)Як поводився
їжак коли почув, що звірі говорили, що він райдугу несе?
А їжак
----------------------------------------------------------------------------------------------
8)Підкресли
слова які описують дощ
Лагідний, теплий, злива, дрібний,
наче з відра.
Немає коментарів:
Дописати коментар