Аналіз виховної роботи у 4 класі за І семестр


Аналіз виховної роботи у класі за І семестр
      Головним проблемним завданням класного керівника на 2018 -2019 навчальний рік – це створення умов для розвитку життєвотворчої особистості; формування в учнів початкових класів ціннісного ставлення до суспільства, держави, людей, природи, мистецтва, праці, себе. Підвищення ефективності учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнів громадянської активності, співпрацю класного керівника та активу учнівського самоврядування. Пріоритетом обраної виховної мети є прагнення підготувати особистість до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому, здатного самотужки зайняти притаманне лише йому місце в людському суспільстві, долаючи всі можливі перепони, адаптуючись до умов, що змінюються.
На початку навчального року на класних зборах було розподілено громадські доручення між учнями класу, і на посаду старости класу було обрано Страшевську Мадіну .
    Учні 4 класу приймають активну участь в громадському житті школи і класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних шкільних конкурсах і змаганнях. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки у колективі, організація та проведення свят, виховних годин, конкурсів, екскурсій, походів на природу, створення дитячих проектів, акцій.
Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Досить толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.
       Багато заходів було проведено в напрямку формування здорового способу життя, це: диспут на тему «Здоров'я і шкідливі звички», бесіда «Бережи своє здоров’я», лекція «Хто такі вітаміни?», «Правильне харчування – запорука здоров'я», «Екологічні особливості регіону проживання та їх вплив на здоров’я людини», «Пожежа – найстрашніша біда», «Обережно – лід», «Як вберегти своє здоров’я взимку», «Попередження травматизму під час новорічних свят та зимових канікул»
    Учням намагалася прищеплювати любов до своєї рідної України, рідного села через мережу виховних заходів у напрямку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, а саме: дитячі роздуми на тему: «З Україною в серці» "До дня Гідності та Свободи «Вони пішли у вічність, щоб свободу зберегти", гра - мандрівка " Моя Україна моїми очима ",  відкритий виховний захід між учнями 4 та 5 класі «Інтелектуальна гра перевіряє знання . Мова моя калинова», усний журнал "День захисника України", години спілкування «Ми українці – єдина сім’я», «Український віночок», «Мир потрібен усім»,» Про державну мову України», «Слава хлібу на столі», «Не згасни свічко пам’яті»
Велика увага приділялася розвитку ціннісного ставлення особистості до себе та до людей, зокрема: година спілкування «Мистецтво спілкуватися з іншими», ситуаційно- рольова гра «Дотримуйся шкільної етики», бесіда «Закони життя нашого класу», Нема святішого за товаришування», класний лекторій «Будь наполегливим», тренінг «Учися перемагати страх»
      Одними із найулюбленіших занять, звісно ж, є підготовка до свят, позакласних заходів чи конкурсів, змагань. Тому усі школярі не залишаються осторонь, коли ми оформляємо кабінет. Діти прийняли активну участь у  ярмарку.
          Протягом І семестру проводились також і традиційні свята: «1 вересня – День знань»,  «День здоров’я», « День вчителя», «День Святого Миколая», «Новорічне свято».
  Учні прийняли активну участь у предметних та інтелектуальних конкурсах:
 Страшевська А. брали участь у районному конкурсі ім. П. Яцика, де посіла ІІмісце
Всеукраїнський природознавчий інтерактивний конкурс «Колосок – осінній»
 Всеукраїнський  природничий конкурс «Геліантус»  
Всеукраїнський «Бобер»
Всеукраїнський «Сонячна квітка»
Всеукраїнський «Грінвіч»
          На протязі семестру постійно велась індивідуальна робота з учнями, яка була направлена на вироблення свідомого відношення учнів до навчання, відповідальності за власні вчинки, культуру спілкування з однокласниками; перевірка стану ведення підручників, щоденників; зошитів;  проводилися бесіди про поведінку у школі та на уроці, про виконання доручень.
          Стосунки між учнями класу загалом дружні й доброзичливі. Але окремі учні  ( Дуда  Є.)  потребує постійної уваги як з боку вчителя, так і з боку батьків. З йог  батьками та з ними постійно проводиться індивідуальна робота.
 Про хід і результати навчально-виховного процесу батькам ми повідомляємо на батьківських зборах, які проводяться відповідно до календарного плану. У минулому семестрі були проведені батьківські збори на теми: « Ваші діти четвертокласники»,  «Підсумки за І семестр.Порада як організувати зимові канікули» Під час проведення зборів було вирішено ряд організаційних питань, пов'язаних з вихованням учнів, поведінкою, харчуванням у школі. Проводяться індивідуальні бесіди з батьками учнів, які мають помітно знижений рівень навчання. З умовами проживання ознайомились і маємо позитивний результат, адже всі діти тут мають добре створені умови для життя та навчання. Проблемних сімей у нашому класі немає.


Немає коментарів:

Дописати коментар