Інтегрований урок у 1 класі (Читання, Математика)

 

Інтегрований урок у 1 класі (Читання, Математика)

Тема. "Грамоти учиться — завжди знадобиться". Повторення і систематизація знань з математики. Читання слів і речень з вивченими буквами. Розвивальні завдання.

Мета. Вчити застосовувати набуті знання і на­вички на практиці, у повсякденному житті;

Розвивати увагу, логічне мислення, усну лічбу, читацькі навички, кмітливість, спостережливість; виховувати любов до природи, культуру поведінки.

 Обладнання: квитки на поїзд, картки зі словами, фонограма звуків лісу, 2 кошики (картонні зображення), лічильний матеріал: яблучка, шишки, грибочки.конструктор лего. малюнки тварин

 

Хід уроку

І. Організація класу.

Ранкова зустріч

-Ось і все, дзвенить дзвінок ,

В гості йде до нас урок.

Буде він у нас цікавий.

У ньому новинок чимало.

Хвилинка психологічного настрою

Станьмо в коло, щоб зібратись,

З настроєм урок почати.

Привітайтесь з гостями та побажайте їм гарного настрою

Доброго ранку! Доброго дня!

Доброго вчора, сьогодні, щодня!

Миру бажаємо кожній родині,

Щастя, здоров’я — кожній людині

- Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.

Вправа  «Коло»

 --Який у вас сьогодні настрій ? Передайте його виразом  обличчя. Усміхніться і поділіться  гарним настроєм з товаришами.

Вправа «Побажання»

-- Висловіть один одному побажання  (Я хочу побажати тобі… гарних успіхів на уроці, удачі, міцного здоров я…)

А тепер покажіть свій  настрій на  світлофорчику


Починаємо урок

На уроці сидітиму…тихо

Буду слухати… уважно

Рахуватиму … швидко

Відповідатиму … чітко 

Наш девіз:

Ми веселий дружній клас.

Гарний настрій у всіх нас.

Будем разом працювати,

Рахувати і читати

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

--- Тема нашого уроку «Грамоти учиться - завжди знадобиться».

Яка інформація мене тут чекає

         Додавання і віднімання чисел в межах 10

        Робота з геометричним матеріалом

        Цікаві завдання

        Читання слів та складів з вивченими буквами

        Робота над текстом

Сьогодні до нас на урок завітали дві дівчинки   Мрійниця та  Читалочка. Читалочка говорить:

- Мій улюблений предмет читання. Як добре тому хто вміє читати. Я теж хотіла б навчи­тися гарно та швидко читати. Тоді б я прочитала усі оголошення у місті і знала б усі новини. Прочитала б багато кнтжок.

А Мрійниця  відповідає:

--- А от і ні. Набагато важливіше — знати математику. Хто вміє рахувати той зможе порахувати  людей, міста, села, планети це ж так цікаво!

            І почали вони сперечатися. Сперечалися, спереча­лися, а до згоди дійти не змогли Вирішили вони звернутися, діти, до вас по допомогу, щоб ви їх розсудили.

Проблемне питання

--- Як ви думаєте, що важливіше: вміти гарно читати чи добре знати математику? (Відповіді учнів).

 

Постановка проблеми уроку.

--- Ми не будемо сперечатися, а з'ясуємо це про­тягом уроку. Отож вирушаємо з вами у подорож. Запрошую вас у світ чисел і геометричних фігур, букв та складів. Давайте  помандруємо стежками математики  та грамоти. Під час подорожей трапляються різні ситуації.

 

(На дошці — дві дівчинки, два кошики з написами «читання» і «математика»).

 

--- Якщо під час пригод нам допоможе вміння чи­тати, то ми кластимемо квіточку у кошик «читання», якщо допоможуть математичні знання — квіточку у кошик «математика». Де квіток буде більше - той предмет і важливіший.

III Робота над темою уроку.

--- А чим будемо подорожувати, дізнаєтесь, якщо розплутаєте "ниточку"

Гра "Ниточка".   Поїзд.      Читання складів

--- Молодці! Ми вирушаємо у подорож поїздом. А що допомогло нам виконати перше завдання? (Вміння читати). Отож, першу квіточку кладемо у ко­шик «читання».

Гра «Купи квиток».

--- Час купити квитки. У вас на партах лежать  карточки. Зєднайте числа з відповідним малюнком і придбайте квиток. Усний рахунок.

Коли усі придбали квитки, робиться висновок, що наступна квіточка кладеться у  кошик «математика»).

--- На кожному квитку обов'язково пишеться номер  місця, на якому повинен сидіти пасажир під  час поїздки. Погляньте на свої квитки — у кого який номер. Як ви гадаєте, навіщо це потрібно? (Якби не було нумерації, пасажири сварилися б, кому де сидіти).

Сусіди числа

Менше за 7. Більше за 5

Додавання і віднімання 1

--- Завдяки якій науці у транспорті порядок?

(Наступна КВІТКА — у кошик «математика»).

--- Ось ми і сіли у потяг, подорож починається. Дорога буде далека. Якщо просто сидіти, то можна і занудьгувати. Отож, почитаємо. 

Вправа "Читання слів з вивченими буквами ". Завдання від Читалочки «Буквар с.80

--- Що не дало нам нудьгувати у дорозі? (Уміння читати). (Квітка — у кошик).

--- А за вікном така краса!.. Давайте поглянемо ми проїзджаємо країну Геометрію».На що схожа дорога якою ми їдемо?

Геометрні фігури. Які геметричні фігури ви бачите?

Закінчить речення…

Відрізок має(початак і кінець)

Пряма немає..( не початку не кінця)

Назвіти з яких геометричних фігур складаються будинки які ми проїзджаємо

(Наступна квітка — у кошик "математики').

--- Ось і ніч настала. Час лягати спати. Покладіть голівки на руки, заплющіть очі, відпочивайте.

(Звучить фонограма звуків лісу).

--- Ой, діти, прокидайтесь! Чуєте? Де це ми? (У лісі).

--- А як ви дізналися? (Чути щебет птахів, шелест листя, дзюрчання струмочка...)

--- Далі підемо пішки. (На дошці з'являється зображення хатинки).

--- Куди це ми прийшли?

Лісова школа

--- Виявляється існує і така школа. А хто там нав­чається?

--- Звірята сидять за партами, уважно слухають учительку-сову. Зараз у них урок. Ви хочете зайти до них у гості? Але з порожніми руками не годиться йти у гості. Давайте назбираємо гостинців.

Робота у групах

Перша група відшукує половинки яблук, що є складом числа 10, друга група - половинки шишок на склад числа 9, третя — грибочки, на склад числа 8).

 Так-так... для білочки — шишки маємо, для їжачка — грибочки, зайчика яблучками почастуємо. А що ж ми принесемо вовчику і лисці? Давайте рибки наловимо.

Робота у парах. На кожній рибці на зворотному боці приклад. Треба «наловити» рибок з відповіддю 10.

(Наступна фішка — у кошик "математика").

Давайте допоможемо звірятам прочитати текст від Щебетунчика с 81

(Наступна квітка — у кошик "читання").

Звірята, а давайте пограємо з кубиками «Лего» це так цікаво!

Я покажу вам приклади, а ви підніміть кубик відповідного кольору

Квіточка в кошик Мрійниці.

І я знаю таку гру . –сказала Читалочка

Читання з кубиком и «Лего» 

(Після виконання завдання наступна фішка кла­деться у кошик Читалочки  зі словом "читання ").

--- Зараз у Лісовій школі урок фізкультури. Всі учні роблять зарядку. Приєднаймося і ми.

Фізкультхвилинка.

--- На уроці фізкультури звірята стрибали у дов­жину. З'ясуймо, хто на яку довжину стрибнув.

У кожного учня картка із зображенням однієї з тварин і відрізка. Учень вимірює свій відрізок, повідомляє класу. На дошці плакат із зображенням цих тварин і закритими числами, що позначають довжину стрибка кожної тварини. (Коли учні вимі­ряли свій відрізок і повідомили класу, вчитель відчиняє віконця, діти перевіряють, чи правильно виконали вимірювання).

(Наступна фішка — у кошик “математика").

--- Хто із звірят стрибнув найдалі? Хто найближче?

Робота над текстом с 81

( Квітка у кошик Читалочки)

(Діти складають умову задачі, розв'язують її, формулюють відповідь).

(Квітка— у кошик "математика").

Читання кросворду

( Квітка у кошик Читалочки)

Обчислити .Самостійна робота

(Квітка— у кошик "математика").

III. Підсумок уроку.

--- Давайте полічимо, скільки ж у кожному коши­ку фішок? (Порівну).

--- То що відповімо дівчаткам? Як їх розсудимо? (У житті однаково важливими є всі предмети, які вивчаються у школі).

-        Які завдання допомогли розв»язати суперечку?

  Гра  «Продовжте  речення».

На  уроці  я  навчився…

Мені  сподобалося…

Хотів  би  ще  навчитися…

Найскладніше  було…

Найлегше  було…

  Рефлексія.

--- Як швидко минув час. Пора нам повертатися додому. Адже наші рідні нас зачекалися.

Оцініть свою роботу на уроці за допомогою смайликів

 Всі ви добре працювали,

На уроці відповідали.

Тож скажу вам у кінці:

Першокласники мої-молодці!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар